diumenge, 4 de maig del 2008

Disculpes

La Mercè m'ha deixat un comentari prou clar a l'últim post, i la Marta em va fer justet el mateix ahir per gmail, de manera que potser sí que ha arribat l'hora d'escriure altre cop... abans, però, crec que m'hauria de disculpar. No només no actualitzo el bloc, si no que ni contesto els comentaris ni els e-mails (els SMS tampoc els contesto però és perquè no els rebo, eh?), i suposo que vaig directa en camí de perdre lectors, amics i gent que són les dues coses alhora... i ben poques coses em sabrien tan de greu com això!

En fi, davant d'això només puc dir que he estat terriblement enfeinada; que a les meves activitats habituals hi he hagut d'afegir escriure un article pel SEPLN que no s'acabava mai (típica cosa que comences dient "vale, per què no?" i acabes prometent-te que no faràs mai més...), una anada a Barcelona (amb tot l'estrès que comporta), una tornada a Tolsa (ídem) i convidats a casa. Suposo que són prous motius per haver deixat les comunicacions abandonades... En tot cas, espero posar-me al dia ben aviat... Així que m'hi poso ja!