dilluns, 21 d’abril del 2008

Al saló del còmic de Barna

Fa molts i molts anys anava a cada edició del Saló del Còmic. Després vaig deixar d'anar-hi, no perquè ja no m'agradin els còmics, sinó perquè ho vaig anar deixant. I aquest any, tampoc no hi he anat. I ara llegeixo a Vilaweb que, en canvi, Milo Manara sí que hi ha anat. Quina ràbia! Però és que també hi ha anat Quino, :-)!, i Moebius, que a mi no m'agrada gaire però he de reconèixer que és un clàssic...

Però el pitjor-pitjor de tot, és que també hi ha anat Peter Bagge, l'autor de Hate (traduit al castellà com a Odio), un còmic que m'agrada moltíssim i em fa riure a base de bé. I aquest sí que em sap molt de greu haver-me'l perdut... Si hagués estat a Barcelona hauria anat al saló només per veure aquest home (i intentar aconseguir alguna dedicatòria, ja, de passada...).

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Osti, a mi m'agradaria haver-hi anat, però ara que sóc empresaria i mare de família no em puc permetre que em vegin en públic perseguint una dedicatòria d'autors de còmic underground! No, la veritat és que no tenia temps ni ànims per fer les hores de cua que hi ha des de fa uns anys... però si l'any que ve ets a Barcelona ens disfressem d'adolecents freakis i hi anem! Per cert, me'n recordo que vaig ser jo qui et va introduïr en l'univers Peter Bagge, quan feiem primer de carrera!

carme ha dit...

de cap manera! les adolescents freakis com jo no ens fem amb empresàries mares de família com tu! quina vergonya! si algú em veiés amb tu em farien fora del món underground!!! :-D

vale, vale, reconec que t'he d'agrair haver-me introduït al món de peter bagge... però d'això fa molts i molts anys... més de 10! que velles ens fem!!!

d'acord, doncs a veure si hi podem anar l'any que ve... clar que segur que no hi serà el pare de la meva ídol lisa, però algú altre hi haurà...

i per disfressar-se, el saló del manga! no sóc cap fan dels mangues, però quan fan el saló veig la penya disfressada al metro amb aquesta pinta d'estar-s'ho passant superbé, em vénen ganes de posar-me una perruca lila al cap i orelles de gat!!!

Anònim ha dit...

Coneisse pas 'queu comic. Vau 'visar sus Internet mai d'info. Me plai fòrça los comics (aqui disem la BD coma en frances). En Espanha, coneisse El Jueves. Me plai fòrça las historias fermosas de Fer mai son Puti Club...

carme ha dit...

pasha, as trapat quicòm? en lo pòst metèri lo ligam a la wikipèdia catalana... dilhèu en lo nòrd de la frontièra avètz un pialèr de bd mas sonque las escrichas en francés? sabi pas, ai vist fòrça de bd japonesas reviradas al francés, mas paucas d'americanas...

per cèrt, ai vist gaston lagaffe, asterix e yakari revirats a l'occitan!!!