dimarts, 10 de juny del 2008

Els Batasunnis

Per algun estrany motiu, ahir em van venir al cap els Batasunnis, que quan els vaig descobrir em van fer perdre bastantes hores al youtube. Aix, és que s'agraeïx trobar coses que fan riure, oi?* Així que aquí us deixo el vídeo de la cançó dels Batasunnis, per si algú encara no els coneix. Això sí, tingueu en compte que al youtube n'hi ha uns quants vídeos i que enganxen. Quedeu avisats.



==============================================================================
*nota al peu de pàgina que no té res a veure amb el tema: Sabeu que aquest "oi" és el germanet català de l'"òc" dels òc?

2 comentaris:

Mela ha dit...

putan, ai vergonha, me coneissi las paraulas vertadièras, las dels "lunnis" ... "buenas noches, hasta mañana, los niños y los lunnis, nos vamos a la cama"... kina vergonhaaaaaassa
( e kina cultura!)

en lengadocian oriental, òc se pronóncia "òi".
c'est beau la vie.

Anònim ha dit...

L'altre dia vaig llegir el Coromines i deixa per terra la versió segons la qual "oi" té res a veure amb l'"oc" que defensa el DCVB. Te'n recomano la lectura. Jo em quedo amb el Coromines...