diumenge, 30 de març del 2008

aventures de gimnàs

el clima de tolosa és fàcil de resumir: fred constant i plujeta que s'alterna amb xàfec pur i dur. això s'ha convertit en el principal element de boicot a les meves trotades per pech david, de manera que ara troto menys, però per compensar intento anar al gimnàs de la resi.

el gimnàs és petit i no ofereix boniques vistes de la ciutat, però a canvi quan plou no et mulles, la temperatura és més o menys constant i, com en el parc, sempre hi passen coses noves. entre les meves aventures al gimnàs crec que val la pena destacar el cop que hi vaig entrar i estava tot tan ple de mascles supermusculats que em vaig quedar palplantada al mig de la sala, vaig rumorejar bonsuà i vaig tornar a marxar, i el cop que hi vaig entrar, no hi havia cap ànima (ni mascle ni femella, ni hipermusculada ni escanyolida) i de poc no em quedo tancada a dins tota la nit. en fi, això ja ha passat i ara no em posaré a explicar-ho; era només per dir que ara no entro mai al gimnàs si està massa ple o massa buit.

aquest vespre hi he anat, hi havia un número raonable d'ànimes amb un grau de musculació raonable i m'hi he quedat. la novetat del dia és que dues de les ànimes estaven fent break dance! wow, així que m'he passat l'estona de gimnàs mirant aquell parell, i m'ha semblat impressionant. penso que en els gimnassos de barna, en lloc de posar teles amb l'mtv podrien posar-hi xavals ballant break dance, seria tota una millora! i clar, ara ja no vull ser ballarina, ni de dansa oriental ni de clàssica, ara, jo, quan sigui gran vull ser break dancer!!!

pensant en mogudes d'aquestes urbanes m'he recordat del parkour. si no sabeu què és i teniu ganes de flipar una estona us recomano el vídeo que he enllaçat aquí; a mi m'al·lucina veure que el cos humà pot fer aquestes coses. a més, trobo que veure coses així anima a anar al gimnàs al matí ;-)!

ara bé, per penjar al bloc he preferit aquest altre vídeo. no és tant profundament al·lucinant, però també està molt i molt bé i, a més, és més familiar.