dimecres, 27 d’agost del 2008

La Carme al país dels gots IV: Aterratge al congrés

Diumenge mateix hi havia l'acollida al congrés, les inscripcions i el pre-congrés informal. Després d'haver fet la migdiada i una bona dutxa vaig anar a la inscripció, a dir que ja havia arribat, recollir la bossa de rigor i comprovar que tot estava en ordre. Dins la bossa hi havia un mapa d'Aquisgrà una mica més currat que el que duia, cosa que va ser d'agrair.

Vaig tornar cap a l'hotel ben concentrada amb el mapa, atenta de no perdre'm. De cop sento "goita-la, que concentrada va!", era la Lourdes, amb l'Aitor, que també han vingut al congrés, i s'estan al mateix hotel que jo. Bé, el congrés comença a prometre que, com a mínim, serà divertit.

El pre-congrés informal consisteix en un tast de vins i sopar, i allà m'hi trobo també en Claudi, en Patrik i més gent que em presenten l'Aitor i la Lourdes, entre els quals el Till Stegmann. Bon ambient, bon vi i bona companyia. La única pega és que jo sóc aquí a fer una conferència, i això em fa estar una mica nerviosa, però decideixo que ja me'n preocuparé dilluns.