dissabte, 3 de juliol del 2010

El retorn de la capseta de cartró!

Els amics que en el seu moment es van subscriure a la meva capseta de cartró, d'aquí a uns moments s'enduran una bona sorpresa... la capseta de cartró torna! Sí senyors, fa dies que hi penso i que en tinc ganes. Així que avui, 3 de juliol, després de més d'un any de silenci, puc anunciar el retorn de la capseta de cartró.

Em consta que hi ha qui n'estarà content. També suposo que, amb tant de silenci, he perdut gairebé tots els lectors, però estic segura que els que en tinguin ganes tornaran... i potser en venen de nous i tot!

El motiu del retorn és obscur, com també ho va ser el de la desaparició... suposo que mica en mica ho aniré esclarint, de moment només tinc hipòtesis... i moltes ganes de tornar a escriure! Així que m'hi poso de seguida :-) Qui en tingui ganes, que segueixi llegint.

1 comentari:

Maime ha dit...

Mas non t'as pas perdut tots tos lectors !!! Los quites occitans son totjorn aqui !