dimecres, 28 de juliol del 2010

Desempaquetant caixes

Vaja, un dia prometo que tornaré a escriure, deixo anar tres o quatre posts queixant-me a tort i a dret i desapareixo un altre cop... realment, com a blogaire no sóc cap crack, no...

Tinc una petita justificació, i és que reinstal·lar-se en una altra ciutat no és fàcil. I he trigat bastants dies a aconseguir un escriptori amb un ordinador amb teclat qwerty i connexió a internet. Fins ara anava una mica de "passacompuguis"...

Per qui tingui curiositat per saber com omplo les hores, a part de passar el temps instal·lant-me, vaig a classes de francès (4 hores al dia! això omple bastant de temps) i faig els deures cada dia com una noia ben aplicada, jugo al MyEmpire (visiteu Carminis, una de les 7 meravelles d'aquest món!), llegeixo i passejo, tot i que ara ja em conec bastant bé la ciutat. També m'he implicat una mica en un projecte de l'associació Tot en òc, que si tot va bé us explicaré ben aviat (i que m'assegura totes les hores de distracció que vulgui :-/). I la majoria de caps de setmana anem a algun lloc; el cap de setmana passat va ser Les, l'anterior va ser Tarba i el que ve serà Baiona...

Així que ara ja ho sabeu, com aquell qui diu, he estat desempaquetant caixes...