dilluns, 14 d’abril del 2008

la musa fugada

l'altre dia vaig rebre un mail d'una persona molt estimada que em preguntava per què ja no escric, si és que la meva musa m'ha abandonat... doncs sí, la meva musa em va deixar tirada de mala manera fa cosa de deu dies i no sembla tenir cap intenció de tornar; va ser quan vaig adonar-me que molts dels motius que em pensava que tenia per escriure no eren reals. així que la última setmana l'he passada molt enfeinada amb moltes coses, però també ploriquejant i intentant recuperar la musa fugada. però res, no he tingut sort, segueixo sense ella. i sense musa, qui pot tenir ganes d'escriure? --o de llevar-se al matí, però vaja, això és un altre tema.

doncs no ho sé, perquè també des que vaig començar a escriure les meves cosetes he anat descobrint nous motius per continuar-ho fent. de manera que intentaré seguir escrivint, amb musa o sense, però vaja, no tinc gens clar com me'n sortiré.

en tot cas, em sembla clar que "l'home que va a la gran ciutat es mereix tot el que li passa", que aplicat al meu cas podria ser "la dona que canvia de ciutat per veure què passa es mereix veure com li passen coses".

i l'univers que continua expandint-se!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

i que s'espandisca mentre estem ací!

crec que era en "un trébol de cuatro hojas" de Isaac Asimov (al llibre "el electrón zurdo y otras historias") es comenta la possibilitat d'un univers que s'expandeix i contrau, generant periòdicament el mateix cicle de 4 estats: expansió material i contracció material i... expansió antimaterial i contracció antimaterial!!!

així que "madrecita, madrecita, que me quede con mi materia!"

Anònim ha dit...

M'encanta que decideixis tornar a escriure; segons la teva percepció amb musa o sense...
Jo, pel que he llegit avui diria que et ronda per la vora dels pantalons.
Potser se t'ha quedat ben amagadeta dins les teves butxaques...
Vigila bé que em penso que estàs a punt de retrobar-la.
Cercapau

Anònim ha dit...

Respecte dels occitants ens suggereixes una qüestió:
Si ells tinguessin la mateixa situació política que els catalans del Sud, què creus que farien?
S'admeten tota mena d'elocubracions, respostes i hipòtesis diverses.
Hipòtesi 1: Ho farien tot plegat millor que naltros.
Cercapau pim