dijous, 4 de desembre del 2008

Tasta'm

Perquè no es digui que només em queixo, avui tinc ganes de felicitar als impulsors de la campanya Tasta'm: Han posat als vestíbuls dels transports públics expositors amb els primers capítols de novel·les. Pots agafar-los i llegir-los tranquil·lament mentre esperes el metro. O intentar llegir-los, vaja, perquè entre els xolos i el volum de les teles del metro costa bastant seguir una lectura... però des de la comoditat del sofaret de casa la idea em sembla realment bona. Jo sóc dels que pensen que si la lectura té poc èxit és perquè la gent no s'hi posa. A més, compar un llibre "a segues" fa de mal fer... En canvi, després d'haver-ne llegit les primeres pàgines ja saps si tindràs ganes de continuar-lo i si és que sí, ja pots córrer cap a la primera llibreria que trobis :-)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí, la campanya està bé, sobretot i també per les connotacions eròtico-festives del lema... (o almenys m'ho sembla a mi...)

Solà-Garcia ha dit...

A mi tb m'ho ha paregut.

carme ha dit...

avui estic de sort! no només he pogut pillar un altre Tasta'm, si no que, a més, és d'en Tusón! Vaig a apalancar-me al sofà en un acte 100% lingüístico-festiu...

Laia ha dit...

Doncs els que jo m'he mirat m'han semblat un xic pesats... Però reconec que és una bona iniciativa tot i que jo no invertiria pas en això al metro, tenint en compte que després t'has de buscar la vida per trobar tu el llibre si t'enganxa el fragment.